هتل مارمارا تكسيم استانبول
نوشته شده توسط : elham

هتل مارمارا تكسيم استانبول

هتل مارمارا تكسيم استانبول در قلب بخش اروپايي استانبول و در مجاورت ميدان تكسيم واقع گرديده است و دسترسي آسان به بازارهاي مشهور استانبول را دارد، همچنين به دليل نزديكي مي توان پياده به كاخ تاريخي دلماچي و پل بسفر رفت. اين هتل 5 ستاره يكي از مجلل ترين هتل هاي تور استانبول به شمار ميرود، ساختمان و بنايي مدرن دارد و از دكوراسيون و معماري روز بهره برده است اين هتل آنقدر مجهز است كه به خودي خود از تفريحات استانبول به حساب مي آيد

هتل مارمارا تكسيم استانبول

از جمله امكانات ورزشي و مفرح و خدمات رفاهي منحصر به فرد اين هتل مي توان به سالن ماساژ ، جكوزي ، استخر روباز ، سونا ، مركز سلامت و آبگرم ، سولاريوم و حمام تركي كه براي راحتي و آسايش مسافران تور استانبول فراهم گرديده است اشاره كرد.

هتل مارمارا تكسيم استانبول

هتل مارمارا تكسيم استانبول

 اتاق هاي هتل مارمارا شيك و متنوع بوده و به تلويزيون LCD و حمام مجزا به همراه لوازم بهداشتي و با كيفيت مجهز مي باشد. اين هتل تعداد 376 اتاق نرمال و 82 اتاق كلوپ دارد .تمامي  اتاق هاي كلوپ ديد تنگه بسفر را دارند . هتل مارمارا به دليل برخورداري از امكانات مجهز و مناسب هتلي است كه براي برگزاري سمينار ها و كنفرانس هاي بزرگ استفاده مي گردد.

رستوران هتل مارمارا تكسيم استانبول با ارائه انواع خوراك و نوشيدني، به سرو خوراكهاي سنتي و جديد تركي و عثماني ميپردازد. همچنين ميهمانانتور استانبول ميتوانند از صرف غذا در رستوران هاي متعدد اطراف هتل لذت ببرند.

مطالب مرتبط :

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارمارا تكسيم استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: